
شرایط گارانتی و منشور حقوق مشتری
کلیه ی دستگاه های تلفن همراه دارای ضمانت گارانتی 18 ماهه می باشند
ضمانت نامه 18 ماهه دستگاه های تلفن همراه در شرايط زير از درجه اعتبار ساقط است :
♦ استفاده ، نگهداري و آزمايش ناصحيح و هرگونه تغيير و خارج ساختن محصول از شكل عادي
♦ خرابي در اثر استفاده از هرگونه باتري و لوازم جانبي تاييد نشده از سوي شركت
♦ اقدام به سرويس ، تعمير و يا هرگونه تغيير در محصول توسط افراد غير مجاز
♦ هر نوع ضربه خوردگي و هرگونه تماس با مايعات و رطوبت
♦ تغيير يا دستكاري شماره سريال دستگاه (IMEI) در گوشي
♦ نصب هرگونه نرم افزار و برنامه كه مورد تاييد شركت نمي باشد از جمله نرم افزار بازار
کلیه ی محصولات تحت گارانتی شرکت تکتا سرویس دارای خدمات پس از فروش 10 ساله می باشند.
در صورت بروز ایرادات ذاتی در دستگاه تلفن همراه در مهلت زمانی یک هفته پس از ثبت رجیستری، دستگاه تعویض می گردد.
در صورت مشاهده عیب در دستگاه تلفن همراه ( ناشی از عدم کیفیت مناسب قطعات یا خدمات ) تا 24 ساعت پس از انجام تعمیرات، کل هزینه تعمیرات (دستمزد و قطعه) به مشتری عودت می گردد.
در صورتیکه زمان تعمیرات دستگاه تلفن همراه به دلیل دسترس نبودن قطعات مصرفی و یا عدم امکان تعمیر از نظر فنی بیش از یک ماه به طول بیانجامد، 1 دستگاه تلفن همراه با مشخصات مشابه دستگاه تعمیری، به مشتری اهدا می گردد.
در صورتیکه دستگاه تلفن همراه مشتری بیش از 3 بار ، جهت تعمیر عیب تکراری به شرکت ارجاع گردد و دستگاه تلفن همراه قابلیت تعمیر نداشته باشد، یک عدد دستگاه تلفن همراه با ویژگی مشابه دستگاه تلفن همراه ارجاعی، به مشتری تقدیم می گردد.
در صورتیکه دستگاه تلفن همراه مشتریان با تاخیر 15-1 روزه نسبت به زمان اعلام شده ، تحویل گردد 1 ماه خدمات نرم افزاری رایگان به مشتریان ارائه می گردد و ، در صورت بروز تاخیر 16 روز تا 1 ماهه، تعهد گارانتی خدمات از 18 ماه به 21 ماه ارتقا می یابد.
در صورت نیاز به ارجاع دستگاه تلفن جهت تعمیرات، هزینه ی ارسال دستگاه تلفن همراه به شرکت تکتا بازرگانان برنا و یا سایر نمایندگی های مجاز خدمات پس از فروش و دریافت آن بر عهده ی شرکت می باشد .
پذیرش دستگاه تلفن همراه، تحویل دستگاه به کارشناسان فنی جهت بررسی و اعلام نظر، حدود زمان تعمیرات، سفارش گذاری قطعات و اتمام تعمیرات طی پیامک به مشتریان اعلام می گردد.
حدود اجرت تعمیرات (مطابق نرخنامه اتحادیه ) و هزینه ی تامین قطعات طی پیامک به مشتری اعلام و در صورت تایید از جانب مشتری، اقدامات لازم جهت تامین قطعه و انجام تعمیرات صورت می گیرد.
ضمانت تعمیرات و تعویض قطعات به مدت 6 ماه در فاکتور پذیرش مشتریان قید می گردد.
در صورت بروز عیب فراگیر (اپیدمیک) در محصولات، موضوع موردنظر طی ثبت در سایت رسمی تکتا سرویس به مشتریان اعلام می گردد.
در صورتیکه دستگاه تلفن همراه جهت تعمیرات به شرکت تکتا بازرگانان برنا ارجاع گردد و در حین تعمیرات دچار عیب مازاد گردد، کلیه هزینه های تعمیر جهت رفع عیب ایجاد شده، بر عهده شرکت می باشد.
در صورتیکه فعالیت های شرکت تعلیق گردد، ، مدیریت ارشد متعهد می گردد 18 ماه پس از تعلیق شرکت نیز به درخواست های رسیده از جانب مشتریان پاسخگو باشد.
این شرکت هیچ گونه ارائه خدمات پس از فروش، به غیر از دستگاه های تلفن همراه را عهده دار نمی باشد.
کلیه ی نمایندگان مجاز خدمات پس از فروش شرکت تکتا بازرگانان برنا موظف به اجرای شیوه نامه ی فوق می باشند.